Livrare si Politica de Retur

 


 LIVRARE:

1. Pentru comenzile cu adresa de livrare in ROMANIA, produsele MIYU sunt livrate catre dumneavoastra prin Fan Courier in 24/48h. Comenzile plasate sambata si duminica sunt prelucrate si transmise catre dumneavoastra, in urmatoarele zile lucratoare;

*Odata predat coletul firmei de curierat, veti primi o notificare pe email. In urmatoarele 24/48h coletul va ajunge la dumneavoastra. In situatii exceptionale si independente de vointa noastra, pot exista intarzieri neprevazute de care MIYU nu se face responsabila.

*Costul livrarii pentru coletele trimise in Romania cu valoare mai mica de 800 lei si pentru care adresa de destinatie se afla in localitati unde firma de curierat are sedii este de 23 lei. (in cazul in care adresa la care solicitati livrarea este in afara ariei firmei de curierat, costul transportului este de 37 lei, tarif fix). Comenzile ce depasesc valoarea de 800 lei beneficiaza de transport gratuit.

 2. Pentru comenzile ce au ca destinatie de livrare o tara a Uniunii Europene vor fi expediate prin DHL, iar termenul de livrare este de 2-3 zile lucratoare.

*Costul livrarii pentru coletele trimise in tarile din Uniunea Europeana este de aproximativ 40 euro, variind in functie de adresa exacta (la plasarea comenzii, introduceti toate datele de livrare, iar costul pentru transport se va calcula automat).

                                                                  
RETUR:

 Completarea formularului de retur se face in sectiunea din link-ul urmator:  https://miyu.ro/pages/formular-retur 

In cazul in care un produs nu vi se potriveste sau nu sunteti multumit de acesta, aveti dreptul de al returna in termen de maxim 14 zile de la primirea acestuia. Plata contravalorii produsului se achita in termen de 14 zile calendaristice prin transfer bancar, catre dumneavoastra, in baza informatiilor furnizate in formularul de retur.

 Politica de returnare Miyu se supune dispoztiilor Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014, „Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuieli directe de returnare a produselor“, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionisti, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative. 

Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client!

 Adresa la care trebuie returnat coletul este: Bulevardul Brailei, Nr. 31, Mun. Focşani, Jud. Vrancea, telefon de contact: 0767.930.314

 Returul produselor se va face printr-o companie privata de curierat, nu prin Posta Romana si nici prin serviciul Easy Box. Orice produs pe care il veti returna trebuie sa nu fie purtat sau deteriorat. Produsul trebuie sa fie insotit de toate etichetele si ambalajele originale (legea 249/2015, art 16(8)).

 ATENTIE! Pentru coletele neridicate, retrimiterea se face doar cu plata in avans.

 Clientul MIYU nu poate returna produse achizitionate, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:
A. Nu a completat formularul de retur in sectiunea din link-ul urmator:  https://miyu.ro/pages/formular-retur
B. Nu a trimis returul in termen de 14 zile. Municipiul Focsani, Judetul Vrancea, Cod postal: 620122, telefon de contatct: 0767.930.314.
C. Produsele prezinta urme de uzura, deteriorari, modificari, mirosuri nespecifice, lipsa/deterioare etichete, lipsa/ deteriorare sigiliu.
D. Produsele nu sunt trimise in cutia originala (cutia trebuie sa fie trimisa intr-un ambalaj protector ).

 ***

* Clientul va notifica MIYU cu privire la intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin completarea formularului de retur.
* Clientului care a notificat MIYU, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire in formularul de retur, vor fi returnate in maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor, in caz contrar MIYU considerand cererea nefondata/invalida.

* Clientul va expedia coletul cu produsele returnate prin orice firma de curierat rapid din Romania, la adresa Focsani, Bulevardul Brailei, Numarul 31, Vrancea. Mentionam ca acele colete ce sunt expediate prin Posta Romana sau prin serviciul Easy Box, nu sunt acceptate.
* Clientul va fi informat prin e-mail cu privire la recepția coletului de către MIYU.

    ***