Livrare si Politica de Retur

 


 LIVRARE:

Pentru comenzile cu adresa de livrare in ROMANIA, produsele MIYU sunt livrate catre dumneavoastra, prin curier (FAN Courier), la adresa indicata pe formularul de comanda.

  •          Cu exceptia produselor din categoria Rochii din Atelier, t oate celelalte  se expediaza in 24/48h. Comenzile plasate sambata si duminica sunt prelucrate si transmise catre dumneavoastra, in urmatoarele zile lucratoare;
  •          Produsele realizate in Atelierul MIYU ce nu se afla pe stoc si necesita a fi realizate in baza comenzilor, se expediaza in maxim 10 zile.

Imediat ce coletul cu produsele comandate este predat reprezentantului firmei de curierat, veti primi o notificare pe email. In urmatoarele 24/48h coletul va ajunge la dumneavoastra. In situatii exceptionale si independente de vointa noastra, pot exista intarzieri neprevazute de care MIYU nu se face responsabila.

Costul livrarii pentru coletele trimise in Romania este de 23 lei pentru comenzile cu valoare mai mica de 800 lei si pentru care adresa de destinatie se afla in localitati unde firma de curierat( FAN Courier) are sedii. In cazul in care adresa la care solicitati livrarea este afara in acesti arii, costul transportului este de 37 lei, tarif fix.

*Comenzile achitate cu cardul, ce nu depasesc 800 lei, beneficiaza de tarif de transport unic de 23 lei, independent de localitatea de destinatie.

*Comenzile ce depasesc valoarea de 800 lei beneficiaza de transport gratuit.

  Comenzile ce au ca destinatie de livrare o tara a Uniunii Europene vor fi expediate prin DHL, iar termenul de livrare este de 2-3 zile lucratoare de preluare coletului de la MIYU.

Costul livrarii pentru coletele trimise in tarile din Uniunea Europeana este de aproximativ 40 euro, variind in functie de adresa exacta( ** * la plasarea comenzii, introduceti toate datele de livrare , iar costul pentru transport se va calcula automat).

                                                                                 ***

 

În cazul în care un produs nu vi se potrivește sau nu sunteți mulțumit de acesta, are dreptul de a returna/schimba, în termenul de 14 zile ale primei acestuia. In cazul unui retur, plata contravalorii acestuia, urmeaza sa fie transferata in contul dumneavoastra, in termen de 14 zile calendaristice ale receptiei produsului returnat.

Politica de returnare Miyu se supune dispozițiilor Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniști, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative. Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client.

Adresa la care trebuie returnat coletul este: Bulevardul Brailei, Nr. 31, Mun. Focşani, Jud. Vrancea.

Plata contravalorii produselor se achita prin transfer bancar, catre dumneavoastra, in baza informatiilor furnizate in formularul de retur.

 ATENTIE! Pentru coletele neridicate, retrimiterea se face doar cu plata in avans.



RETUR

 Completarea formularului de retur se face in sectiunea din link-ul urmator:  https://miyu.ro/pages/formular-retur

„Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuieli directe de returnare a produselor“ conf. OUG ( Ordonanta de urgenta a Guvernului ) nr. 34/2014. 

 * Clientul va notifica MIYU cu privire la intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin completarea formularului de retur.
* Clientului care a notificat MIYU, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire in formularul de retur, vor fi returnate in maximum 14 zile calendaristice de la primirea produselor, in caz contrar MIYU considerand cererea nefondata/invalida.

* Clientul va expedia coletul cu produsele returnate prin orice firma de curierat rapid din Romania, la adresa Focsani, Bulevardul Brailei, Numarul 31, Vrancea. Mentionam ca acele colete ce sunt expediate prin Posta Romana sau prin serviciul Easy Box, nu sunt acceptate.
* Clientul va fi informat prin e-mail cu privire la recepția coletului de către MIYU.


 Clientul MIYU nu poate returna produse achizitionate, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:
A. Nu a completat formularul de retur in sectiunea din link-ul urmator:  https://miyu.ro/pages/formular-retur
 B. Nu a trimis returul in termen de 14 zile. Municipiul Focsani, Judetul Vrancea, Cod postal: 620122.
C. Produsele prezinta urme de uzura, deteriorari, modificari, mirosuri nespecifice, lipsa/deterioare etichete, lipsa/ deteriorare sigiliu.
D. Produsele nu sunt trimise in cutia originala (cutia trebuie sa fie trimisa intr-un ambalaj protector ).

 

!!! Produsele realizate la comanda, dupa specificatiile clientului (dimensiuni personalizate, modificare model), conform Art.16, punctul C, OUG 34/2014 cu modificarile ulterioare, sunt exceptate de la dreptul de retragere/returnare/ schimb.

 

 

 SCHIMB

  Completarea formularului de retur/schimb se face in sectiunea din link-ul urmator:  https://miyu.ro/pages/formular-retur

Clientul va completa formularul de schimb, iar produsele trebuie sa intre in posesia MIYU in termen de maximum 14 zile calendaristice ale primei coletului.

 

Daca doriti sa schimbat cu o alta marime/model, va rugam sa completati formularul de retur/schimb in sectiunea din link-ul urmator: https://miyu.ro/pages/formular-retur . Va sa specifica numarul comenzii, numele dumneavoastra, codul produsului pe care il doriti la schimb si marimea acestuia. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil, cu achitarea eventualelor diferite de pret de catre dvs. sau restituirea sumei de noi.

  1.      In cazul in care produsul dorit la schimb este disponibil, fie in stoc, fie se poate realiza in atelier, veti primi confirmarea acestui fapt pe email sau telefonic;
  2.      Trimiteti catre noi coletul cu produsul ce doriti sa fie inlocuit;
  3.      Receptionam coletul, ne asiguram ca produsul este conform si ulterior, in functie de disponibilitate, transmitem catre dumneavoastra noul produs.

Produsele ce se vor a fi schimbate vor fi expediate in forma lor originala, fara a fi deteriorate sau purtate. Produsele se vor returna in cutiile originale, ambalate corespunzator cu materiale de protectie ( hartie, folii, pungi, carton etc. ) pentru a evita deteriorarea acestora. Sunt refuzate retururile ale caror cutii nu sunt protejate corespunzator ( legea 249/2015, art 16(8) ). Produsul nu este primit spre schimb daca prezinta urme de uzura, deteriorari, modificari, mirosuri nespecifice, lipsa/deterioare etichete, lipsa/ deteriorare sigiliu sau daca ii lipsesc din accesorii.

PLATA TRANSPORTULUI PENTRU RETUR/ SCHIMB 


Cheltuielile de returnare/schimb a produselor sunt suportate de catre cumparator.

Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).

Returul produselor se va face printr-o companie privata de curierat, nu prin Posta Romana si nici prin serviciul Easy Box. Orice produs pe care il veti returna trebuie sa nu fie purtat sau deteriorat. Produsul trebuie să fie insotit de toate etichetele și ambalajele originale ( legea 249/2015, art 16(8)).